Bestellen en betalen
Bestellen lukt niet?
Als het niet lukt om je gekozen product in het winkelwagentje te plaatsen, stuur dan een mail naar Buningh of bel met 010-414 05 60.
Staat je kleur of je product niet op onze site?
Neem dan contact met ons op en wellicht kunnen we je favoriete product of kleur toch voor je bestellen.
Wil je een bestelling wijzigen of annuleren?
Dan adviseren wij contact met ons op te nemen, als een bestelling al verstuurd is kunnen we helaas niets meer wijzigen.
Wil je de bestelling telefonisch doorgeven?
Bel met 010-414 05 60 en we helpen je graag, ook de bestellingen die per mail of telefonisch zijn geplaatst worden binnen 24 uur bevestigd.
Een artikel retourneren?
Veel van onze artikelen kan je binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van redenen, aan ons retourneren. Er zijn ook artikelen die je niet kan retourneren. Dit zijn artikelen die op kleur of maat speciaal voor jou gemaakt zijn, deze artikelen hebben ook meestal een levertijd.
Als je een artikel retour wilt zenden neem dan eerst contact met ons op voor een retourformulier. Zo kunnen wij je retourzending correct en snel afhandelen. De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de koper. Alleen in het geval van een defect artikel zijn de retour kosten voor Buningh. Ook het risico van het zoekraken of beschadigen van de artikelen is voor de koper. Bewaar dus altijd goed het verzend bewijs!
Garantie
Uiteraard hopen wij dat je veel plezier hebt van je aankopen bij Buningh. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er zich toch een probleem voordoet. Als je iets koopt via ons krijg je uiteraard de volledige fabrieksgarantie. Het is belangrijk dat je, als je aanspraak wilt maken op deze garantie, contact met ons opneemt.
Wettelijke garantie.
Voor alle producten op onze website geldt dat de wettelijke garantie van toepassing is. Zijn er nu toch klachten waar de wettelijke garantie tekort schiet? Dan kijken we naar de garantie van de centrale branche vereniging wonen het CBW, deze kan je downloaden via de website cbw-erkend
Artikel defect ontvangen?
Als je een artikel defect hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen ons uiterste best doen het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Uiteraard heb je het recht om de aankoop te retourneren. Kijk eerst voor de voorwaarden bij: retourneren. Het is wel van groot belang dat wij weten dat het artikel voor retournering defect is, neem dus eerst contact met ons op!
Download hier onze algemene voorwaarden.